wtorek, 3 kwietnia 2012

Tak na początek ;)

To mój pierwszy blog,z którym wiążę jakiekolwiek szanse na przetrwanie :)
Wcześniejsze były raczej młodzieńczą odskocznią od codzienności (coś na zasadzie - koleżanka ma bloga, to czemu niby ja nie mam mieć ;))
Mimo nawału pracy i nauki, postaram się pisać co nieco o modzie  (bo nie ukrywam każda kobieta choć trochę pasjonuje się tym co obecnie się nosi i to nie tylko w wielkich miastach) , o tym co słychać u naszych daleko-wschodnich sąsiadach...co jak co, ale Azja i wszystko co jest z nią związane pasjonuje mnie już od czasów podstawówki oraz azjatyckich kosmetykach, bo są rewelacyjne...ale o tym w innych wpisach.


Tak na moje pierwsze,zwięzłe zakończenie - życzę wszystkim wisienkom-odwiedzającym mojego bloga superowego dzionka! Buźka :D

9 komentarzy:

  1. Hehe :D Powodzenia w prowadzeniu bloga!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. No zapowiada się super
    Dodawaj dozo zdjęć ;)
    POZDROWIAM I ŻYCZĘ POWODZENIA ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też dodaję do lookania :) a co do Azjatek to ich uroda strasznie mi się podoba.słyszałam że azjatyckie kremy bb są świetne, ale chyba nie dostępne w PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam kremy BB (real foto) na naszym polskim allegro - cena od ok.80 zł. :) na kremy BB od Skin79 z ceną poniżej 30 zł nie ma co patrzeć (oczywiście nie biorąc pod uwagę próbek:) )
      Parę osób kupiło od gościa,który sprzedawał owe kremiki i pojawiły się od nich pozytywne komentarze :)

      Usuń
    2. a możesz dać linka do tego sprzedawcy? :)

      Usuń
    3. http://allegro.pl/krem-skin79-super-beblesh-balm-bb-pink-gratisy-hit-i2255436151.html
      proszę bardzo - myślę,że nie pogniewa się za małą reklamę :D

      Usuń
    4. hehe :) dziękuje

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia i wytrwałości w blogowaniu. Czekam na kolejne notki :)

    OdpowiedzUsuń